Creatie

Creatie · 05. oktober 2019
Een slogan doemt op uit de mist. Een pond poëzie, een snufje ritme, een dot creativiteit en scheut verbeelding zijn de noodzakelijke ingrediënten. Hoe maak je een slogan?
Creatie · 20. oktober 2016
Hoe maak je user stories? Vier praktische tips.
Creatie · 19. oktober 2016
Hoe maak je van prospects leads, van leads klanten en van klanten vaste relaties? Wervend schrijven is een verleidingskunst. Betoon je liefde voor je product/dienst en je liefde voor je klant. Hoe schrijf je dan een wervende tekst?
Creatie · 17. september 2015
Hoe schrijf je een column voor een krant, een personeelsblad, vakblad of online forum? Want dat maakt nogal uit. Waar moet je op letten?
Creatie · 06. mei 2015
Speciaal voor professionals met diepgaande kennis hebben we de training Schrijven met impact ontwikkeld. Daarin werken deelnemers heel concreet aan de hand van voorbeelden en oefeningen aan een heldere en doelgerichte schrijfstijl.
Creatie · 08. april 2015
Een interviewer is geen notulist. En een interview is geen vraag-antwoord spelletje, maar een vraaggesprek. Hoe maak je samen een goed interview?
Creatie · 27. maart 2015
Klanten kopen eigenlijk steeds vaker via klanten. Internet maakt producten, diensten, services en klantbehandeling transparant. Hoe laat je klanten aan het woord?
Creatie · 26. januari 2015
Hoe maak je een product story? Inclusief voorbeelden.
Creatie · 08. januari 2015
Wat is de overeenkomst tussen Hans Teeuwen, Henk Hofland, Bram Moszkowicz en A.F.T. van der Heijden? Het zijn alle vier tekstschrijvers. Maar zo noemen ze zichzelf niet, want wie voor zichzelf schrijft heet cabaretier, journalist, advocaat of schrijver. Wie voor anderen schrijft noemen we tekstschrijver. Hoe zit dat?
Creatie · 02. april 2013
Een ghostwriter biedt uitkomst als je zelf weinig tijd hebt, als je diep in de materie zit en er maar moeilijk uit kunt komen of als je op zoek bent naar iemand die je met frisse ideeën, een duidelijke structuur en een beproefd plan van aanpak kan helpen.

Meer weergeven