Publiciteit

Publiciteit · 29. april 2019
Brochures zijn er in twee soorten: corporate brochures en product brochures. Ze maken onderdeel uit van het acquisitietraject en de buyer journey. Online werken ze prima voor je vindbaarheid (SEO).
Publiciteit · 09. juni 2018
Wat doe je als je wél aan de knoppen wilt draaien, maar geen staatsgreep wilt plegen of politici wilt omkopen? Precies: lobbyen! In de praktijk noem je dat dan 'adviseren'. Deze blog gaat over standpuntbepaling en beïnvloeding.
Publiciteit · 08. juni 2018
Bij een position paper komt meer kijken dan het formuleren van de boodschap alleen. Je zult je position paper ook 'in moeten steken'. Dat heet 'spinning'. En in het publieke debat zul je te maken krijgen met een begrip als 'framing'. Dan is het goed om vast te houden aan je eigen verhaal. En dat is het derde begrip: het narratief.
Publiciteit · 07. juni 2018
Met een position paper probeert een organisatie politici, adviserende colleges, de media of bestuurlijke gremia te overtuigen van c.q. te interesseren voor het eigen standpunt. Hoe maak je een position paper?
Publiciteit · 24. februari 2018
Jezelf in de markt zetten is helemaal niet zo moeilijk. Tenminste als je het een beetje doordacht aanpakt. Met een naam, een logo, een huisstijl en een website heb je alles in huis.
Publiciteit · 15. november 2017
Coaching gericht op de effectiviteit van persoonlijke en vakinhoudelijke communicatie. Bedoeld voor iedereen die in een zakelijke context effectief wil communiceren.
Publiciteit · 15. september 2017
De groei van inluencer marketing is nauwelijks bij te benen. Alle merken doen het of kijken er naar. Wat zijn de succesfactoren?
Publiciteit · 25. augustus 2017
Wil je meedingen naar de prijs voor het beste jaarverslag? En ook nog eens zonder die jaarlijkse stress? Werk dan aan een vorm van continuous reporting in een online omgeving. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen: één stek voor alle strategische informatie.
Publiciteit · 20. augustus 2017
De communicatie rondom een jubileum of lustrum verdient een eigen huisstijl en een eigen logo. Zo haal je qua branding meer uit je eigen feestje.
Publiciteit · 16. augustus 2017
Elf verhaal-technieken uit de wereld van storytelling om je communicatie te verbeteren.

Meer weergeven