Jubileumboek | Bedrijfsgeschiedenis

Een jubileumboek en (online) bedrijfsgeschiedenis liggen dicht bij elkaar. En beiden liggen weer heel dicht bij de corporate story. Maar een jubileumboek hoeft natuurlijk niet altijd over de geschiedenis van een organisatie te gaan. Zie bijvoorbeeld het jubileumboek dat we maakten voor Strukton, Zand en Zaagsel.

 

Anderzijds hoeft voor het samenstellen van een bedrijfsgeschiedenis niet per se een lustrum op stapel te staan, al is dat in de praktijk wel vaak het geval. Maar weten waar je vandaan komt, komt ook zelfstandige betekenis toe. Waar mogelijk geven we het jubileumboek of de bedrijfsgeschiedenis ook de sfeer van een corporate story mee, dat wil zeggen een richtinggevend, samenbindend en bezielend verhaal dat nieuw elan geeft.

Besparingen en opbrengsten

DuynsteePolak denkt volop mee met de financiering van uw (boek)project. Bijvoorbeeld door sponsoring, fondswerving of subsidie, door fiscale mogelijkheden te benutten en in elk geval door de meest efficiënte en goedkoopste productie voor uw boekproject te selecteren uit een internationaal netwerk van leveranciers (papier) en drukkers. Dat kan op een grote productie zomaar duizenden euro's schelen. En we zijn met onze contacten in de publieke media behoorlijk succesvol met de free publicity van boeken of online bedrijfsgeschiedenissen.

Ervaring

Meer weten? Bel 020-4.166.044 / 06 54 222 976 (Bob Duynstee) of mail:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.