Strategische communicatie
Creatie en communicatie
Concept en communicatie

communicatieadvies

Ons advies is onafhankelijk. We staan en gaan voor het resultaat. Doel van ons communicatieadvies is om de impact van je communicatie te maximeren. Onze kracht is dat wij het proces van strategie, (online) creatie en (online) publiciteit van voor naar achter en van rechts naar links kunnen doordenken op kansen en risico's en dat we geruisloos schakelen tussen het strategische, technische en creatieve niveau. 

de basis is altijd de corporate story

Communicatieadvies
Mike Tyson: 'Everyone has a plan, untill he gets punched in the face.'

Ons communicatieadvies kan nooit los worden gezien van je corporate story: welk hoofdstuk ben je aan het schrijven in dat verhaal? Daar wil je met je communicatieplan op inschieten. We willen de context van ons werk kunnen snappen. Vandaar dat we zo hameren op de corporate story. Daarnaast kan ons advies betrekking hebben op een concreet project: een jubileumboek, een corporate magazine, een position paper. Je kunt de meest mooie plannen bedenken, als je het in de uitvoering niet voor elkaar krijgt, bereik je er nog niet mee wat je wil. Of, zoals Mike Tyson het ooit zei: 'Everyone has a plan, untill he gets punched in the face.' En die punch is de uitvoering. Maar belangrijker nog: juist in de uitvoering, dus in de uiteindelijke voorstelling van zaken, liggen zóveel kansen om je ambities te realiseren, dat het zonde is om advies en uitvoering uit elkaar te trekken. 

publiciteit en creatie

Uiteraard kan ons advies ook betrekking hebben op de communicatiefase en dus op de publiciteit. Kijk daarvoor op Publiciteit. Kijk voor alle tips en adviezen voor concrete communicatiemiddelen op Creatie

communicatieadvies volgens 1001

Verder praten over een strategisch communicatieadvies? 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Strategische communicatie
Creatie en communicatie
Concept en communicatie