Een thought leader positioneert zichzelf als autoriteit in zijn kennisveld. Voor zo'n strategie is het delen van kennis en expertise essentieel.
Lees meer over
Botsing tussen kwaliteit en kosten
Schadegarant
Position paper
Thought leadership
Kennis delen
Vraag aan ons: “Kunnen jullie een position paper maken over het fenomeen dat auto’s de laatste jaren met camera’s en veiligheidssystemen en nieuwe materialen steeds complexer worden, waarbij de vraag zich opdringt of schadeherstelbedrijven nog wel veilig elke auto kunnen herstellen?”
Toelichting
Het risico op ondeskundig schadeherstel in de transitie van het oude naar het nieuwe wagenpark neemt toe naarmate de complexiteit van auto’s toeneemt. Dat wilde Schadegarant aankaarten.
Werkwijze
Oriëntatie op de ontwikkeling d.m.v. research en oriënterende interviews; synopsis; uitwerking aan de hand van gerichte interviews.
Resultaat
Deze position paper is online bijna 14.000 keer bekeken. Dat betekent dat alle stakeholders in de branche kennis hebben genomen van de conclusie van de position paper. Dat bleek ook uit het feit dat de Brancheorganisatie Bovag met het oog hierop de branchenorm heeft aangescherpt.
Lees de position paper online.
Tags:
expert interviews, position paper, research, productie en realisatie