Corporate storytelling Schiphol
Schiphol
Positioneren
Vraag van ons aan Schiphol: Jullie bestaan straks 100 jaar. Hoe zou het zijn als wij voor jullie een online longread maken? Een multimediale presentatie ván Schiphol vóór Schiphol 100 jaar.”
Toelichting
In 2019 bestond Schiphol 100 jaar. In 2017 hebben we Schiphol een voorstel gedaan voor een online longread waarin het verhaal van onze nationale luchthaven multimediaal werd verteld. Dat idee hebben we voor Schiphol mogen uitwerken en uitvoeren.
Werkwijze
Aan de hand van het boek 75 jaar Schiphol en research naar de ontwikkelingen de laatste 25 jaar, maakten we een storyline die we multimediaal hebben gevisualiseerd in één verhaal.
Bekijk een impressie van de videomaker René Gast.
Research en tekst: dr. Johan Joor
Beeldredactie: drs. Daan Meijer
Design: René Gast
Productie & Realisatie: DuynsteePolak, Amsterdam
Tags:
longread, jubileum video, corporate storytelling