Een thought leader positioneert zichzelf als autoriteit in zijn kennisveld. Voor zo'n strategie is het delen van kennis en expertise essentieel.
Lees meer over
Positioneren wereldwijde strategie
Pon
Positioneren
Thought leadership
Kennis delen
Vraag aan ons: “Kunnen jullie ons helpen om de ervaringen met de implementatie van onze nieuwe strategie te delen met regiomanagers in alle landen waar we actief zijn?”
Toelichting
Pon is een internationale handels- en serviceorganisatie, verspreid over 250 vestigingen in 27 landen. Het bedrijf had een nieuwe strategie gelanceerd en wilde de ervaringen met deze strategie delen met regiomanagers.
Werkwijze
Dat begint bij een juist beeld van de strategie en de aanleiding voor de nieuwe strategie. De interviews werden per regiomanager voorbereid. Uiteindelijk hebben we wereldwijd dertig regiomanagers gesproken over die aspecten van de strategie die voor die betreffende regiomanager relevant waren.
Voor het grotere verhaal hebben we deze interviews op onderdelen geclusterd en geanalyseerd en de patronen zichtbaar gemaakt in een sterk en overall strategieverhaal dat met de interviews geïllustreerd werd.
Resultaat
Het geheel is in de vorm van een digitale longread aan alle regiomanagers teruggekoppeld.
Tags:
interviews, strategie verhaal, longread