communicatie en marketing van kennis, ervaring, expertise en reputatie

tekstschrijver, journalist, copywriter, redacteur en ghostwriter

We interviewen, redigeren aangeleverde stukken voor nieuwsbrieven, magazines, jaarverslagen, congresbundels of vakboeken en leveren SEO-vriendelijke corporate en branded content voor websites, platforms en social media. Blogs schrijven? Whitepaper schrijven? Position paper maken? DuynsteePolak helpt als ghostwriter. Ook bij artikelen voor vakbladen en publieksbladen. En we helpen professionals en bestuurders met hun verhaal voor een presentatie of management-speech. 


ervaren TEKSTSCHRIJVER nodig?

Tekstschrijvers, mediaprofessionals, storytellers, corporate story, jubileumboek, magazine, nieuwsbrief, jaarverslag, interviews, website, position paper, whitepaper, professioneel profiel, evalueren, veranderen

ervaren ghostwriter nodig?

Ghostwriter, whitepaper, speech, lezing, toespraak, voorwoord

ervaren (web)redacteur nodig?

Redacteur, boek, vakboek, jubileumboek, artikel

mediaprofessionals

Managementboek maken? Jubileumboek maken? DuynsteePolak heeft ruime ervaring met boeken maken. Van concept tot eindproduct. In print en online. Website maken? Wij zijn officieel expert voor Jimdo websites. Daarnaast hebben we ruime ervaring met (online) nieuwsbrieven maken, corporate en thematische magazines maken en jaarverslagen maken. En we helpen jezelf presenteren als professional met een geschreven zelfportret, inclusief logo, huisstijl en een geoptimaliseerde website voor een vliegende start.

Professional branding

profiel maken, personal branding

website maken?

Website maken

presenteren?

Jaarverslag maken

managementboek maken?

Managementboek maken

magazine maken?

Magazine maken, relatiemagazine, corporate magazine

jubileumboek maken?

Jubileumboek maken, lustrumboek maken, vakboek maken, boek maken

corporate storytelling

We zetten corporate storytelling in bij communicatie. Met een corporate story geven we organisaties een ziel en met product storytelling zetten we expertise, ervaring, diensten en producten in de etalage. Abstracte zaken als strategie, waarden en het hoe en waarom van de verandering maken we voor de hele organisatie begrijpelijk. Zo betrek je iedereen in het verhaal. En organisaties die zichzelf beter begrijpen, zijn gelukkiger en groeien sneller.

corporate storytelling

Corporate storytelling en marketing

corporate story maken?

Corporate story maken

workshop storytelling

Workshop storytelling

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.