'Goede communicatie is niet duurder dan slechte' 

Bob Duynstee

Creatieve en strategische vakman op projectbasis beschikbaar.

Bob Duynstee, schrijver, communicatieadviseur, researcher en storyteller

Specialismen:

Interviews | Tekstschrijven 

Ghostwriting | Hoofdredactie

Storytelling | Workshopleider

Spreker 

Het creatieve proces volgens Bob

KLANTEN OVER BOB

'Integere, creatieve en communicatieve vakman.' 

 

'Een bevlogen en communicatieve 

sparringpartner voor afdelingen communicatie en bestuurders. Denkt creatief én strategisch.'

 

'Stelt vragen die je aan het denken zetten.'

 

'Een creatieve, inspirerende, intelligente hoofdredacteur.' 

  

'Prettige, warme spreker en 

workshopleider.' 

Het universum bestaat uit verhalen, niet uit atomen. Verhalen zijn de eenheid waarin beeldvorming werkt. Wezenlijke vragen voor organisaties hebben te maken met missie, visie, identiteit, cultuur, strategie, verandering, branding, imago, reputatie en positionering. Stuk voor stuk zaken van geloof, hoop en verwachting en dus van de toekomst. Als je daar zelf geen verhaal van maakt, maken anderen er een verhaal van. En dan zit je zo in het frame van een ander. Zo denk ik er over. 

vaagtaal

Tien jaar lang heb ik me vrij kunnen bewegen in de landelijke journalistiek. Een prachtige tijd! Ik verdiep me graag in onderwerpen en in 'de ander'. Wat beweegt iemand? Hoe komt iemand tot een keuze? Vanuit welke overtuiging?

Ben ook altijd op zoek naar het antwoord op de vraag waarom de dingen zijn zoals ze zijn en of het ook anders kan. En hoe dan? Dat is alleen mogelijk vanuit een outside-in perspectief. Inside-out verbazen mensen zich zelden over routines, gewoontes, gebruiken en vaagtaal.

professioneel buitenstaander

Die outside-in benadering heb ik gekoesterd toen ik vanaf 1994 ook ben gaan werken voor overheden, professionele organisaties, goede doelen en bedrijven. Noem mij een professioneel buitenstaander. Maar wel een die steeds sterk betrokken is bij de opdracht en de opdrachtgever.  

vuurkracht

Ik wil voor mijn opdrachtgevers het verschil maken. Communicatie om de communicatie zegt mij niks. Sturen op beeldvorming, effectief informatie verschaffen, brand awareness creëren, naamsbekendheid vergroten, relaties versterken, kennis delen, interesse wekken, boodschappen formuleren en zaken onder woorden brengen; dát zijn de doelen waar het om gaat. En op die doelen kan ik vuurkracht leveren.



Mail Bob

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.