top of page
één laag dieper
Onze blog is een manier om hardop te denken. Je leest het hier.


Zo schrijf je een beleidsrapport dat overtuigt
In de wereld van beleid en politiek is het schrijven van een overtuigend beleidsrapport van cruciaal belang. Hoe maak je je rapport overtuigend genoeg om echt invloed te hebben?


Corporate branding by personal branding Marketingstrategie voor professionele organisaties
Klanten willen professionals die goed zijn in hun vak. Ze willen steeds vaker de vent en niet de tent, de vrouw en niet het gebouw. Daar...


Waarmee maak je het best je punt: essay, opiniestuk of position paper?
Waarmee krijg je je zin, essay, opiniestuk of position paper? Dat hangt ervan af.


Hoe schrijf je een persbericht voor je position paper?
Hoe krijg je aandacht voor je position paper? Free publicity klinkt prachtig, maar hoe pak je het aan?


Samenwerken verhoogt de kwaliteit van je position paper
Samenwerken aan een position paper verkort de doorlooptijd en verhoogt de kwaliteit. Hoe doe je dat?


Hoe licht je je standpunt toe op radio of televisie?
Waar moet je op radio of televisie op letten als je je standpunt uit je position paper komt toelichten of verdedigen? Tips en voorbeelden.


De kunst van het interviewen: hoe maak je een goed interview?
Waarvoor is het interview bedoeld? Gaat het om journalistieke interviews of om om kwantitatieve of kwalitatieve interviews? Lees meer.


Spinning, framing en narratief: je position paper in de publiciteit
Narratief, framing en spinning zijn essentiële begrippen rondom de communicatie van je position paper.


Wat draagt een ghostwriter bij aan het succes van je position paper?
Een ghostwriter biedt uitkomst als je zelf weinig tijd hebt, als je diep in de materie zit en er maar moeilijk uit kunt komen.
bottom of page