top of page
Blog vol inspiratie


Corporate branding by personal branding Marketingstrategie voor professionele organisaties
Klanten willen professionals die goed zijn in hun vak. Ze willen steeds vaker de vent en niet de tent, de vrouw en niet het gebouw. Daar...
DuynsteePolak | Office
4 minuten om te lezen

Waarmee maak je het best je punt: essay, opiniestuk of position paper?
Waarmee krijg je je zin, essay, opiniestuk of position paper? Dat hangt ervan af.
Bob Duynstee
6 minuten om te lezen


Corporate storytelling: de motor van je positionering
Eerst komt positionering. Dan corporate storytelling. Dat werkt goed voor de branding. En branding werkt weer goed voor de positionering.
Bob Duynstee
3 minuten om te lezen


Hoe schrijf je een persbericht voor je position paper?
Hoe krijg je aandacht voor je position paper? Free publicity klinkt prachtig, maar hoe pak je het aan?
Bob Duynstee
4 minuten om te lezen


Hoe schrijf je een column?
Een column is een stukje met zinnen als zweepslagen. Wat maakt een column tot een column?
Bob Duynstee
5 minuten om te lezen


Samenwerken verhoogt de kwaliteit van je position paper
Samenwerken aan een position paper verkort de doorlooptijd en verhoogt de kwaliteit. Hoe doe je dat?
DuynsteePolak | Office
2 minuten om te lezen
bottom of page