top of page
één laag dieper
Onze blog is een manier om hardop te denken. Je leest het hier.


Het evalueren van beleid in een beleidsnota of position paper
Voor een beleidsinterventie in de vorm van een position paper of een beleidsnota is een beleidsanalyse essentieel. Hoe doe je dat?


Hoe maak je een slogan die je positionering versterkt?
Een slogan, tagline of pay-off zijn positioneringsstatements. Hoe maak je die?


Negen valkuilen bij het positioneren van je organisatie
Wat zijn de grootste valkuilen bij het positioneren van je organisatie? Waar gaan organisaties de mist mee in?


Voorbeelden van positionering
Met een positionering ontwikkelen organisaties hun eigen trekkracht vanuit de gewenste richting.


Hoe positioneer je een product met een goed verhaal?
Hoe positioneer je een product met een productstory? Onze tips


15 tips om je position paper te pimpen
Hoe maak je van je position paper niet alleen een overtuigend, maar ook een uitnodigend document?


Interview voor krant of tijdschrift
Hoe bereid je je voor op een interview voor een krant of tijdschrift waarin je je standpunt of je position paper toe wilt lichten?


Customer journey: de reis van de klant door je organisatie
Wie door de bril van een klant naar de eigen organisatie kijkt, ziet meteen waar je de service aan je klant kunt verbeteren.


Hoe krijg je free publicity voor je position paper?
Tips hoe je met je position paper in de media kunt komen. #freepublicity.
bottom of page