top of page
Blog vol inspiratie


User stories; ken je klant
Een user story is een ingrediënt voor de product-positionering en de product story.
Bob Duynstee
3 minuten om te lezen


Hoe licht je je standpunt toe op radio of televisie?
Waar moet je op radio of televisie op letten als je je standpunt uit je position paper komt toelichten of verdedigen? Tips en voorbeelden.
Bob Duynstee
7 minuten om te lezen


Spinning, framing en narratief: je position paper in de publiciteit
Narratief, framing en spinning zijn essentiële begrippen rondom de communicatie van je position paper.
Bob Duynstee
5 minuten om te lezen


Wat draagt een ghostwriter bij aan het succes van je position paper?
Een ghostwriter biedt uitkomst als je zelf weinig tijd hebt, als je diep in de materie zit en er maar moeilijk uit kunt komen.
Bob Duynstee
3 minuten om te lezen


Maak een managementboek om je te positioneren als thought leader
Een managementboek is een stevig visitekaartje voor jezelf en/of voor de organisatie die je vertegenwoordigt.
Bob Duynstee
6 minuten om te lezen


Een tripje door de organisatiejungle. Het belang van heldere positionering
Wat is het belang van een heldere positionering voor je organisatie?
Bob Duynstee
1 minuten om te lezen
bottom of page