top of page
Klantverhalen en testimonials

Een thought leader positioneert zichzelf als autoriteit in zijn kennisveld. Voor zo'n strategie is het delen van kennis en expertise essentieel.


Lees meer over 

thought leadership.

Klantverhalen en testimonials

A+O Metalektro

Positioneren

Thought leadership

Kennis delen

Vraag aan ons: “Kunnen jullie de waarde van onze subsidie voor bedrijven in de praktijk laten zien?”


Toelichting

A+O Metalektro is het opleidingsfonds van sociale partners voor bedrijven in de metaal- en elektro-industrie.

Omdat er sprake was van onder-uitputting van het fonds, wilde op de opdrachtever meer bekendheid geven aan de doelstellingen van het fonds.


Werkwijze

Samen met A+O selecteerden wij een reeks bedrijven die dankbaar gebruik hebben gemaakt van de subsidie en die herkenbaar waren voor de branche.


Na een inventariserend interview togen we samen met een cameravrouw en fotografe naar deze bedrijven om samen met het hoofd HR gerichte opnames en foto’s te maken.


In een compacte setting van minder dan 2 uur werden medewerkers geïnterviewd die een met de subsidie een opleiding hadden gevolgd: wat hebben ze geleerd? Welk verschil heeft dat gemaakt op de wekvloer? Hoe ziet HR dat? Wat levert de subsidie het bedrijf concreet op?


Resultaat

Bekijk op Youtube.

Tags:

expert interviews, testimonials, video, corporate storytelling, kennis delen

bottom of page