top of page
één laag dieper
Onze blog is een manier om hardop te denken. Je leest het hier.


Het maakproces van een position paper is kleur bekennen
Het maakproces van een position paper kan soms op een rit in een roller coaster lijken. Tips om het proces in de hand te houden.


Jubileumboek maken; positioneer je organisatie met een jubileumboek
Natuurlijk gaat een jubileumboek maken over het positioneren van je organisatie. Zo'n mijlpaal wil je markeren met een corporate story.


Wat is het verschil tussen een whitepaper en een position paper?
Hieronder zetten we de whitepaper af tegen de position paper en geven we veel tips die we nu en dan aanvullen.


Hoe schrijf je een goed artikel?
Hoe schrijf je een goed artikel? Praktische tips van iemand die ooit tien jaar schreef voor alle kwaliteitskranten.


Hoezo is storytelling cruciaal bij positioneren?
Wat heeft positionering met storytelling te maken? Denk alleen al eens aan de corporate story.


Hoe positioneer je je organisatie?
Een geslaagde positionering is onderscheidend, relevant en geloofwaardig. Maar er hoort nog iets bij: de corporate story.


Tips bij het schrijven van een position paper
Het schrijven van een position paper kan een eenzaam proces zijn. Of een chaotisch proces als er meerdere personen bij betrokken zijn. TIPS!


Wat moet er in een position paper staan?
Wat er in een position paper moet staan, hangt af van de de vraag waarvoor een position paper bedoeld is. Daar gaan we...


Wat wordt de rode draad van je position paper?
Aan een position paper wordt door meerdere personen gewerkt. Dus organiseer je het proces en bewaak je de rode draad.
bottom of page